felgi rozstaw śrub 4x98

Baza znalezionych fraz

Kategoria główna | Przedszkole Integracyjne Nr 312

Temat: dystanse..aluminiowe rozterki
Bullioo napisał(a): | Szczegolna role odgrywa w/w otwor przy montazu felg na sruby plywajace, | ktore nie maja wlasciwisci ustalajacych. Zawsze chcialem sie dowiedziec ktore sruby sa plywajacymi.. Do podanego wczesniej linka mozna dodac maly opis: Ta czesc stozkowa nie jest integralana czescia sruby, jest to jakby podkladka, z otworem wiekszym nizli srednica trzpienia sruby. W zwiazku z tym sam stozek ma mozliwosc kompensowania +- kilka mm. Zalety: mozliwosc zastosowania felgi np. 4x 100 na piascie 4x98 Wady: bezwzglednie wymagany DOPASOWANY otwor centrujacy Co prawda oznaczac to bedzie o 8 mm za szerokie ... pod uwage wszystkie koszta - jeszcze mi sie oplaca.. Nad i podsterownosc nie ma zadnego zwiazku z rozstawem kol. jest zwazana z: typem napedu (FWD, RWD, 4x4), z rozkladem mas, i czesciowo z rozstawem osi.
Źródło: topranking.pl/1596/dystanse,aluminiowe,rozterki.php



Temat: dystanse..aluminiowe rozterki
Zalety: mozliwosc zastosowania felgi np. 4x 100 na piascie 4x98 Wady: bezwzglednie wymagany DOPASOWANY otwor centrujacy Totez wlasnie wypatrzylem, ze to cos sklada sie z dwoch elementow, tylko juz wyobrazni zbraklo jak to sie skreca, zeby nie miec bicia na nierowno przykreconej feldze.. ale rozumiem, ze do tego sluza tak ciasno spasowane otwory centrujace, ze nieraz nie da sie felgi zdjac mimo odkrecenia wszystkich srub.. w kazdym razie dzieki za info. Wolalbym tak kola nie musiec skrecac mimo wszystko... Nad i podsterownosc nie ma zadnego zwiazku z rozstawem kol. jest zwazana z: typem napedu (FWD, RWD, 4x4), z rozkladem mas, i czesciowo z rozstawem osi. Sugerowalem sie dosc dlugim opisem poczynan zamieszczonym tu:  http://maciekgt.webpark.pl/3zawiesz.html Ja nie mam az takich doswiadczen, do tej pory bylem szczesliwym uzytkownikiem fabrycznych felg od konkretnych aut. I dobrze miz tym bylo do licha. Moze ktos chce jednak takie alufelgi od jakich ten watek sie zaczal? Razem z dystansami? };~ Z...
Źródło: topranking.pl/1596/dystanse,aluminiowe,rozterki.php


Temat: felgi - pytanie?
witam mam takie pytanko posiadam autko z rozstawem srub 4x98 (Fiat) czy moge do niego zalozyc felgi z rozstawem np 4x100 i z czym sie to wiaze?? dzieki za info ============ Nie to że bym spamował ale możesz trochę "nagiąć" matematykę stosując śruby tzw. "pływające". Ważny jest też rozmiar otworu na piastę i ET. Pozdr.
Źródło: topranking.pl/1607/felgi,pytanie.php


Temat: rozstaw srub w fiacie
jedna sruba 10zl za kpl wychodzi 160zl Znajmoy to miał , ciezko bo ciezko ale dopasował 4x100 do 4x98 i jeszcze pirscien centrujący w sumie ok 180zl tak wiec mysle ze lepiej poszukac felg orginalnych 4x98 i dolozyc te niecałe 200zl. Witam wszystkich grupowiczow! Mam pytanie: czy do Fiata Bravo gdzie rozstaw srub w kolach wynosi 4x98 mozna w jakis sposob zamontowac felgi aluminiowe 4x100? W warsztacie zaproponowano mi "sruby plywajace" tzn. z kolnierzem. Slyszal ktos o takim wynalazku? Z gory dzieki za odp Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1611/rozstaw,srub,w,fiacie.php


Temat: LPG w nowym samochodzie
aluminiowych o rozstawie 4x100 do samochodu o rozstawie srub 4x98 oraz ponowie pytanie - kto wie gdzie mozna ladnie i tanio odrenowowac felgi aluminiowe.
Źródło: topranking.pl/1614/lpg,w,nowym,samochodzie.php


Temat: polonez i astra F
Tomasz napisal(-a)... mam dobre oponki w starym polonezie i chce je przelozyc do astry F moze felgi stalowe pasuja? kola 13-tki 4 otwory na sruby w poldu i astrze Felgi nie będą pasować, Polonez ma fiatowski rozstaw śrub czyli 4x98, Ople mają afair 4x100.
Źródło: topranking.pl/1616/polonez,i,astra,f.php


Temat: o kupnie używanego autka .. (długie)
| felgi rozstaw śrub mają nie ten (wszystkie do wymiany) Są specjalne śruby, tzw. "pływające". Stosuje się je właśnie wtedy, kiedy rozstaw otworów w piaście nieznacznie różni się od rozstawu otworów w feldze (w Alfie jest chyba 4x98 mm, a sporo felg ma 4x100 mm). Jeżeli masz jakieś ładne "aluski", to może taniej i praktyczniej będzie rozejrzeć się za takimi właśnie śrubami?...
Źródło: topranking.pl/1619/o,kupnie,uzywanego,autka,dlugie.php


Temat: PF125p ftopa
Wulkanizacja o malo nie spowodowala mojego wypadku . Do rzeczy : Ostatnio zmienialem sobie felgi w moim kanciaku . Byly to fele od starszego opla 4x98 . Opel ma 4x100. Zakladanie felg 4x100 do aut z rozstawem 4x98 (tyle maja fiaty)  moze prowadzic do sporych naprezen na szpilkach czy srubach (w zaleznosci od tego w ktorym zakresie tolerancji trzyma wymiar fega i piasta). Przestrzegam - mozna sie przez te 2 mm zabic. Koniecznie sruby plywajace ! wypadac . Wozem zaczelo rzucac na boki . Jako ze to byl lewy tyl - latwo sobie wyobrazic co by bylo jakbym zgubil kolo przy 100km/h i z naprzeciwka jechal np TIR . Sruby maja rozwalone gwinty . brakowalo niewiele . Moral : Jak ktos ma stara fure...
Źródło: topranking.pl/1619/pf125p,ftopa.php


Temat: PF125p ftopa
| Wulkanizacja o malo nie spowodowala mojego wypadku . | Do rzeczy : Ostatnio zmienialem sobie felgi w moim kanciaku . Byly to fele | od starszego opla 4x98 . Opel ma 4x100. Zakladanie felg 4x100 do aut z rozstawem 4x98 (tyle maja fiaty)  moze prowadzic do sporych naprezen na szpilkach czy srubach (w zaleznosci od tego w ktorym zakresie tolerancji trzyma wymiar fega i piasta). Przestrzegam - mozna sie przez te 2 mm zabic. Koniecznie sruby plywajace ! hmm facet powiedzial ze to na pewno 4x98 a nie 4x100 , i tak chyba jest bo nieraz widzialem ta felge w polonezach i fiatach
Źródło: topranking.pl/1619/pf125p,ftopa.php


Temat: PF125p ftopa
hmm facet powiedzial ze to na pewno 4x98 a nie 4x100 , i tak chyba jest bo nieraz widzialem ta felge w polonezach i fiatach ATS Classic - gwiazda ? Na 99 % 4x100. Mam takie felgi w garazu i jak zakladaja do fiatow, to zakladaja sruby plywajace. Zalozyc sie da na normalne sruby, ale powstaja naprezenia o ktorych nie wiesz. Na wiekszosci felg jest wypisany rozmiar i rozstaw - sprawdz, zebys znowu kola nie zgubil. Ople napewno maja 4x100.
Źródło: topranking.pl/1619/pf125p,ftopa.php


Temat: PF125p ftopa
moje felgi wygladaja tak http://www.pbase.com/image/16739422 facet mowil ze maja na 100% 4x98 (moze to nie od opla) ale tak maja - mowil od opla :) Mam takie zalozone na mante obecnie :) ktos moze wie czy to oplowskiie i rzeczywiscie moga miec 4x100? (jak wspominalem te felgi widzialem juz na fiatach i poldkach) moim zdaniem to felgi od opla z rozstawem 4x100. ... zmierzyl. Najlepiej zmierzyc odleglosc od otworu do otworu (do kantow) i dodac do tego jedna srednice otworu :) W ten sposob uzyskasz rozstaw srub. Da sie zauwazyc te 2 mm pomiarem !. Mysle ze wiesz o co chodzi. Wbrew pozorom te 2 mm moze zrobic roznice, szczegolnie jak otwory na feldze beda sie miescily w wymiarze powyzej 100 (zawsze jest jakas tolerancja wykonania). plywajacych srub nie kupie bo sa drogie juz raczej zmienie felgi zeby nie kombinowac , aha i gdzie to mierzyc zeby sie przekonac? Tak jak napisalem powyzej :) Jak nie...
Źródło: topranking.pl/1619/pf125p,ftopa.php


Temat: PF125p ftopa
oplowskiie i rzeczywiscie moga miec 4x100? (jak wspominalem te felgi widzialem juz na fiatach i poldkach) plywajacych srub nie kupie bo sa drogie juz raczej zmienie felgi zeby nie kombinowac , aha i gdzie to mierzyc zeby sie przekonac? Witam. Felga na zdjęciu wygląda identycznie jak 2 które mam w piwnicy (pochodzą od Opla Kadeta C) i mają rozstaw 4x100.
Źródło: topranking.pl/1619/pf125p,ftopa.php


Temat: Felgi - katalog do poszczegolnych modeli aut na podstawie parametrow
On 15 Mar 2007 10:41:01 -0700, Mamut <cactu@gmail.comwrote: i jeszcze pytanie dodatkowe czy felgi z rozstawem 4x98 (wiekszosc fiatów) podejdą do aut z 4x100 (cała masa modeli) i na odwór?  Wszystko się da. Nawet pięciootworowe da się pożenić z piastami  na cztery -- odpowiednim dystansem. Z 4x98 można przejść na  4x100 za pomocą śrub pływających. Jesli tak to nie trzeba stosować jakiś specjalnych srub czy cuś ?  Tak dobrze to nie ma.  r.
Źródło: topranking.pl/1620/felgi,katalog,do,poszczegolnych,modeli,aut,na.php


Temat: Zmiana rozstawu srub na felge
"Konrad" <k.grodzki@_spamtrap_acn.waw.plwrote in message news:buhs3g$bl7$1@inews.gazeta.pl Sprawa wyglada nastepujaco. Mam rozstaw srub 4x98 i felge 4x100. Jak zrobic zeby to pasowalo i nie odpadlo w czasie jazdy. Odpada rozwieranie srub, naginanie szpilek itp druciarstwo. Dzieki za porady. Nie ma 100% dobrej metody :-( Ludzie stosuja śruby pływające, ale to tez druciarstwo :-( Przy bardzo grubych dystansach do zrobienia, tak normalnie nie widze sposobu....
Źródło: topranking.pl/1620/zmiana,rozstawu,srub,na,felge.php


Temat: rozstaw śrub Reno 5 i Fuego
To może Ci sprzedam moje z forda 4x108, będzie jeszcze bezpieczniej ? A tak serio, to każda marka ma swój rozstaw (kilka ma taki sam) i nie da sie przekładach felg z opla do forda itd. Czasami są felgi alu, które mają dwa rozstawy, ale to rzadkość jest. Wiec nie można założyć felg 4x100 podczas gdy Ty masz 4x98 tzn wiem ze 4x98 to nie 4x100 ale chcialem sie upewnic. Slyszalem o stosowaniu wlasnie w takim przypadku srub plywajacych (nie wiem co to) i wlasnie podobno wtedy mozna zakladac rozstaw 100 zamiast 98....
Źródło: topranking.pl/1623/rozstaw,srub,reno,5,i,fuego.php


Temat: Jakie samochody mają felgi 4x100
Chcę kupić używane alufelgi do mojej Hondy i zastanawia mnie jakie samochody mają też taki rozstaw śrub jak Honda, czyli 4x100. Z tego co wiem to taki rozstaw mają Golfy, Seaty, Skoda, Renault, Rover. Proszę o zweryfikowanie mojej wiedzy i dołożenie nowych marek. Jestś pewny, że mają rozstaw 4x100? A nie czasem 4x98? Jeśli jednak chcesz te felgi, to ja mam do sprzedania 4 sztuki blaszane 5,5" 14" z rozstawem 4x100 od Nissana urzywane zimową porą. Oprócz rozstawu śrub bardzo ważny jest wymiar otworu na środku felgi, bo ciężar auta opiera się nie tylko na śrubach. Same śruby nie wytrzymają. Można rozwiercić ewentualnie ten otwór lub dołożyć tuleje. Jest to jednak rozwiązanie trochę ryzykowne i chyba niewarte zachodu.
Źródło: topranking.pl/1628/jakie,samochody,maja,felgi,4x100.php


Temat: kola z Brawa do Lanosa ?
Jak w temacie , czy sie nadaja , mam okazje kupic good year jednosezonowe zimowe z felgami za 600 . tylko pytanie czy beda pasowac :) bo cena wydaje mi sie atrakcyjna pozdr. yaro IMHO nie podejdą, felgi mają inny rozstaw śrub fiat 4x98, lanos 4x100 i inne róznice Też miałem okazje kupić 4 koła z opla z zimówkami za 500. Rozstaw śrub się zgadzał, ale offset był inny i trzeba by było dołożyć dystanse, przedłużone szpilki, dałem sobie spokój i kupiłem nowe zimówki bez felg.
Źródło: topranking.pl/1629/kola,z,brawa,do,lanosa.php


Temat: Jaki rozstaw śrub ?
Witam, Może trochę lamerskie pytanie... Czy ktoś wie jaki jest standardowy (fabryczne felgi) rozstaw śrub w Lanosie ? Bo raz piszą, że 4x98 raz 4x100...już nie wiem. Lanos 1.5 16v,  rozmiar...
Źródło: topranking.pl/1630/jaki,rozstaw,srub.php


Temat: Punto - jakie felgi i opony???
do tego opony by Cie majatek kosztowaly, co do opon to napewno ladniej bedzie wygladala szersza opona - czyli  dla felgi 14 calowej pokusilbym sie o rozmiar 175/60 R14 lub185/55 R14....
Źródło: topranking.pl/1631/punto,jakie,felgi,i,opony.php


Temat: 4x98 mm, 5x113mm, rozstaw śrub w kołach - fachowy głos potrzebny! :-)
Witam wszystkich! Zapytuję się wszystkich kolegów, tudzież koleżanki - do tej pory byłem przekonany że oznaczenie rozstawu śrub w felgach, np. 4x100 mm oznacza, że są to cztery otworki tworzące kwadrat ... Pitch Centre Diameter, czyli mówiąc po naszemu, średnicę okręgu, na której leżą środki śrub... Być może odkrywam Amerykę, ale proszę o wyrozumiałe info na powyższy temat... Pozdrawiam PunTomas
Źródło: topranking.pl/1631/4x98,mm,5x113mm,rozstaw,srub,w,kolach,fachowy.php


Temat: Rozstaw śrub i srednica otworu centralnego Skoda Favorit
"Relifex" <relifex@wp.plwrote: Może, ktoś dysponuje wiedzą, jaki jest rozstaw śrub i średnica otworu centralnego w feldze do Skody Favorit. Mam dwa kółka od Daewoo Nexii i [...] ZTCP, to zależy, czy favorka wyprodukowana przed wejściem fałweja (do '93r.) czy po. Bo jeżeli przed, to (ZTCP) 4x98. Jak po to 4x100. Przy tym: Offset - 35...38, średnica otworu centrującego - 57.0
Źródło: topranking.pl/1632/rozstaw,srub,i,srednica,otworu,centralnego.php


Temat: 2 koła do Fiata UNO 135x70 R13
Kupię 2 koła do Fiata UNO 135x70 R13. Rozstaw śrub: 4x98. Chodzi mi o opony zimowe. Ważne, aby miały nieskorodowane, proste felgi i dobre opony. Rozważam ostatecznie zakup opon szerszych 145...
Źródło: topranking.pl/1732/2,kola,do,fiata,uno,135x70,r13.php


Temat: Alufelgi Alfa Romeo / Fiat OKAZJA!
4 Orginalne felgi aluminiowe Alfa Romeo 14 cali, szerokość 5,5 cala. Rozstaw śrub 4x98, czyli Fiat / Alfa Romeo / Lancia . ET 45. Felgi proste, oprócz tego wszystko widać na...
Źródło: topranking.pl/1738/alufelgi,alfa,romeo,fiat,okazja.php


Temat: Jakie alufelgi wybrać?
Jakie alufelgi wybrać? Chcę wstawić do Fiata Albea aluminiowe felgi. W oryginale mamy felgi 5,5Jx14H ET44 i opony 175/70/R14. Chcemy wstawić alufelgi 15", do tego opony 185/60/R15. Nie wiemy jaką szerokość felgi dobrać. Doradzano nam 6" ale jest ich mały wybór. Zastanawiamy się nad 6,5". Czy to dobry pomysł. Rozstaw śrub 4x98, co jeszcze zawęża pole wyszukiwań. Poradzcie jakie będą najlepsze do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,97206037,97206037,Jakie_alufelgi_wybrac_.html


Temat: 4x98 mm, 5x113mm, rozstaw śrub w kołach - fachowy głos potrzebny! :-)
4x98 mm, 5x113mm, rozstaw śrub w kołach - fachowy głos potrzebny! :-) Witam wszystkich! Zapytuję się wszystkich kolegów - do tej pory byłem przekonany że oznaczenie rozstawu śrub w felgach, np. ... ostatnio wykopałem, że ten parametr jest oznaczany jako PCD, czyli Pitch Centre Diameter, czyli mówiąc po naszemu, średnicę okręgu, na której leżą środki śrub... Być może odkrywam Amerykę, ale proszę o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,355298,355298,4x98_mm_5x113mm_rozstaw_srub_w_kolach_fachowy_.html


Temat: Felgi z SC do CC
Bez problemu wejdą. Możesz zakładać śmiało. Krótkie wyjaśnienie: 4x5 x 13 - oznacza szerokość i wysokość felgi w calach 4x98 - oznacza ilość otworów na śruby oraz ich rozstaw - 98 to standard dla fiata ET 36,5 - odsadzenie felgi od piasty. W tym przypadku oryginalna felga jest węższa a z SC jest szersza ale nieznacznie co zostanie skorygowane przez ET więc...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,82738526,82738526,Felgi_z_SC_do_CC.html


Temat: zamiana felg od różnych aut - czy to możliwe???
Witam! jesli otwór centrujacy sie zgadza i rekord ma rozstaw srub jak modele opla z lat 90 tych(np astra I) : 4x100 .to jest mozliwe załozenie tych felg, pod warunkiem ze przykrecisz je srubami pływajacymi(niweluja takie drobne róznice ) proponuje zmierzyc (po przekatnej) odległosc miedzy otworami. sam jezdze alfa (rozstaw 4x98) na felgach 4x100 własnie ze srubami pływajacymi. nie ma z tym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,39809987,39809987,zamiana_felg_od_roznych_aut_czy_to_mozliwe_.html


Temat: Ziomowe pytanie...
Witam. Stawiam na Tolka Ban... przepraszam.. na 4x98. ;) Dla upewnienia się proponuję zaglądnąć do jakigoś internetowego sklepu z felgami/oponami i dobrać felgi do Alfy 145/146 - będzie napisany m.in. rozstaw i ilość śrub: www.opony.pl www.opony.com www.baloon.pl www.netcar.pl Podobnież można to załatwić na stronach producentów felg - tam też są wirtualne "przymierzalnie". Pozdrawiam, Maciej Loret
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14687,32560619,32560619,Ziomowe_pytanie_.html


Temat: rozmiar kół alfa 145
felgi do 145 muszą mieć rozstaw śrub 4x98, piastę 57.1mm takie same parametry mają czterośrubowe fiaty i lancie. 145 dobrze wygląda już na 15 calowych kołach (najpopularniejsze pasujące rozmiary to: 195/50...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14687,63927678,63927678,rozmiar_kol_alfa_145.html


Temat: Kupie felgi do samochodu fiat warszawa
Kupie same felgi, ewentualnie komplet z oponami do samochodu Fiat Croma ET37 14" lub 15"; 4 śruby rozstaw 4x98 Oferty z opisem i ceną, ewentualnie zdjęcie proszę na priva Marek
Źródło: topranking.pl/1613/kupie,felgi,do,samochodu,fiat,warszawa.php


Temat: LPG w nowym samochodzie
odrenowowac felgi aluminiowe. Śruby pływające załatwiają sprawę -przy rożnicach do 2 mm na średnicy rozstawu śrub. Renowacja felg - prostowanie, spawanie, uzupełnianie ubytków, lakierowanie - w Krakowie np. robią to dobrze na ulicy Dauna. Nie wiem skąd jesteś więc... ;-) Natomiast renowacja jednej felgi to około 100-150 zł Jurand.
Źródło: topranking.pl/1614/lpg,w,nowym,samochodzie.php


Temat: Honda - Felgi - Rozmiar
Ważniejsze od tego od czego pasują felgi jest to jaki mają rozstaw otworów. Magiczne słowa w przypadku HC to 4x100. Do tego musisz jeszcze znać ET, ale precyzyjny dobór tego parametry będzie potrzebny dopiero gdy będziesz chciał założyć trochę szersze felgi. Z tego co wiem to pasują felgi od Rovera bo był on kiedyś własnością Hondy. Ważne jest aby Ci ktoś nie wepchnął felg od Fiata lub Poloneza bo te mają rozstaw 4x98. Widziałem paru gości, którzy mieli coś takiego założone i jest to szczyt lamerstwa. Felgę teoretycznie można przykręcić, ale nie trzeba mieć dużej wyobraźnie, żeby sobie wyobrazić jak ona się trzyma. Kiedyś zagadałem pewnego wulkanizatora czy nie ma felg do Hondy (4x100) to gościu zaczął mi wciskać fele od Poldka, więcej mnie ten gościu nie zobaczy. I jeszcze jedna sprawa, każda felga ma otwór centrujący i warto aby był on dokładnie w takim rozmiarze w jakim jest wypust na [bębnie|tarczy]. Sporo felg aluminiowych jest robiona jako uniwersalne i mają powiększony ten otworek tak aby felga pasowała do wielu samochodów. W większości bryczek, rónież w Hondzie felga jest centrowana właśnie przez ten otwór więc też nie daj się zrobić w tym temacie. Są samochody w którch felga jest centrowana za pomocą szpilek (czyli śrub przykręcających felgę) ale nie należy do nich Civic. Zanim coś kupisz, o ile do tego są Ci potrzebne te informacje, to najpierw przymierz felgę czy nie zawadza o zaciski no i czy nie będzie Ci ryła błotnika, ewentualnie mozna podgiąć nadkola, itd, alr to już inna bajka. Kurczak powered by Honda (Civic) ofcourse. Kto sie orientuje jaki jest wymiar felg do Civica, rozsatw srub itp. oraz ewentualnie od jakich marek mozna uzyc zamienniki np....
Źródło: topranking.pl/1614/honda,felgi,rozmiar.php



Form:

Wątki

Kategoria główna | Przedszkole Integracyjne Nr 312
felgi Borbet jakie sruby do felg aluminiowych
felgi z Matiza do których jeszcze samochodów pasują
felgi stalowe Fiesta MK4 kupie
  • kody ograniczen plusa 80
  • zwrot za szkB3a do okularF3w bez limitu
  • podswietlacze laserowe
  • laska gielda kwiatowa
  • WyBFyna Lubelska

  • Ideał sięgnął bruku. Cyprian Kamil Norwid (1821-1883)
    Dobroduszność jest słabością, dobroć jest siłą. Anita
    Gdyby ktoś nad jakąś sprawą stale się zastanawiał, rozstrzygnięcie przeciągnęłoby się w nieskończoność. Arystoteles (384-322 p. n. e)
    Gdy przyjdzie dzień sądu, nie zapytają nas o to, cośmy czytali, lecz cośmy czynili. Tomasz a Kempis
    Dawno mówią: gdzie Bóg, tam zgoda. Orzechowski